CK FIFO

Nebol nájdený žiadny zájazd

Ľutujeme, ale vami nastavenému výberu nezodpovedá žiadny zájazd.

Nenašli ste čo ste hľadali? Alebo vám nevyhovujú ceny? Skúste upresniť Vaše vyhľadávanie.

Posledné recenzie hotelov

Invia – The Ship Inn

Invia – The Ship Inn, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -40% Cena od 778 EUR

Invia – Nicholas Color

Invia – Nicholas Color, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -33% Cena od 1149 EUR

Invia – Florida Hotel

Invia – Florida Hotel, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -11% Cena od 1172 EUR

Invia – Lord´s Palace

Invia – Lord´s Palace, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -29% Cena od 1099 EUR

Invia – Topset Hotel

Invia – Topset Hotel, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -16% Cena od 483 EUR

Invia – Malpas Hotel

Invia – Malpas Hotel, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -28% Cena od 1049 EUR

Invia – Iliada Beach Hotel ****

Invia – Iliada Beach Hotel ****, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -18% Cena od 1213 EUR

Invia – Club Simena Hotel

Invia – Club Simena Hotel, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -13% Cena od 518 EUR

Invia – Deniz Kizi Hotel

Invia – Deniz Kizi Hotel, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -29% Cena od 879 EUR

Invia – Cavo Maris Beach Hotel

Invia – Cavo Maris Beach Hotel, CK FIFO Nezáväzný dopyt zadarmo

Zľava: -20% Cena od 1238 EUR

Všeobecné podmienky účasti na autobusovej preprave CK FIFO, s.r.o.
1) Cestovná kancelária zabezpečuje kyvadlovú prepravu na trase Slovensko –
Chovátsko s vopred určenými nástupnými a výstupnými miestami. Časový harmonogram
prepravy je k dispozícii na internetovej stránke CK FIFO.
2) Objednané služby a subjekty, ako sú mená cestujúcich, zabezpečovateľ služby, dátum,
čas a miesto nástupu a výstupu, ktoré si klient dohodol, ako aj ďalšie dojednania sú uvedené
priamo na cestovnom lístku.
3) Cena dopravy obsahuje prepravné služby a povinné príplatky (príplatok za nástupné
miesto a palivový príplatok). Cena dopravy neobsahuje cestovné poistenie a služby, ktoré nie
sú uvedené na cestovnom lístku.
4) V cene dopravy za osobu je zahrnutá jedna príručná batožina a jedna batožina s
maximálnou hmotnosťou 20 kg, ktorá sa prepravuje v batožinovom priestore.
Nie je povolené prepravovať zvieratá, akékoľvek krabice, prepravky, bicykle, surfy, väčšie
balenia nápojov (pivá, minerálky, malinovky,..) a podobne.
5) Doprava je zabezpečená autokarom s palubným audio-video zariadením, kávovarom,
klimatizáciou, predajom chladených nápojov v EUR. Počas jazdy budú realizované
pravidelné technické zastávky s možnosťou použitia sociálnych zariadení (za poplatok).
6) Do nástupného miesta si dopravu zabezpečuje cestujúci sám. Nie je možný nástup ani
výstup mimo stanovených nástupných miest. Nástupné miesta sú bez výpravcu a jeho prácu
preberá priamo vodič autobusu. Dopravná situácia a iné nepredvídané okolnosti môžu mať za
následok zdržanie autobusu po trase na Slovensku aj v Chorvátsku.
7) V prípade nedostavenia sa k odchodu autokaru včas alebo nenastúpenia na spiatočnú
cestu, nebude cestujúcemu platba za dopravu vrátená.
8) Po zakúpení miestenky je miesto uvedené na cestovnom lístku pre cestujúceho
rezervované. Cestujúcemu s cestovným lístkom bez miestenky priradí sedadlo vodič
autobusu podľa zoznamu vypracovaného cestovnou kanceláriou.
9) Cestujúci je povinný rešpektovať colné a pasové predpisy platné pre cieľovú a tranzitnú
krajinu, v prípade ich porušenia stráca cestujúci nárok na prepravu do cieľového miesta bez
vrátenia cestovného a náhrady škody.
10) Preprava detí do 15 rokov je povolená iba v sprievodca osoby staršej ako 18 rokov.
11) Platobné podmienky a stornopoplatky sú nasledovné:
Pri objednaní prepravy uhradí cestujúci u predajcu 100% z ceny služby.
V prípade zrušenia prepravy je cestujúci povinný zaplatiť tieto stornopoplatky.
do 45 dní pred termínom prepravy = 10,- EUR / osoba
44 – 22 dní = 20,- EUR / osoba / obojsmerný lístok a 15,- EUR / osoba / jednosmerný lístok
21 – 15 dní = 30,- EUR /osoba / obojsmerný lístok a 20,- EUR / osoba / jednosmerný lístok
14 – 5 dní = 40,- EUR /osoba / obojsmerný lístok a 30,- EUR / osoba / jednosmerný lístok
4 a menej dni = plná výška ceny prepravy
12) Prípadnú reklamáciu je cestujúci povinný riešit ihneď na mieste jej vzniku
prostredníctvom vodiča autobusu alebo pohotovostnej linky “hot line”. V prípade, že
nenastane náprava, má cestujúci právo podať reklamáciu najneskôr do 90 dní po poskytnutí
služby.
Tieto Všeobecné podmienky účasti na autobusovej preprave sú platné od 1.4.2015.

Ponúkame Last Minute a first minute zájazdy od renomovaných, poistených a preverených cestovných kancelárií. Zájazd si u nás môžete kúpiť za rovnakú cenu ako u cestovnej kancelárie, ktorá ho organizuje. Zmluvu o zájazde a potrebné doklady vám zašleme zdarma. Zájazd môžete zaplatiť bankovým prevodom alebo v hotovosti v pobočkách akejkoľvek banky, poprípade priamo v predajniach Invia.sk v Prahe, Brne , Žiline a ďalších 80 mestách .

Pozícia spoločnosti Invia na trhu internetového predaja dovolenky je jednou zo záruk kvalitných služieb pre našich klientov. Za niekoľko rokov existencie s Invia odcestovalo na dovolenku viac ako 1 800 000 klientov. Vďaka poistenie FAKTOR 100 sa váš nákup dovolenky stane tým najbezpečnejším. Pokrýva riziko neuskutočnenia zájazdu z dôvodu krachu usporiadajúcej cestovnej kancelárie. Unikátny poistenie Faktor 100 , garantom je poisťovňa AXA-ASSISTANCE , zaručuje, že v tomto prípade dostanete späť 100% uhradených peňazí najneskôr do 30 dní.

Príspevok bol naposledy aktualizovaný:

Za hádku s manželkou peniaze späť nedostanete, alebo Kedy sa oplatí dovolenku reklamovať a kedy nemáte šancu?

Dovolenková sezóna je v plnom prúde. Nie každý turista je však s priebehom svojej dovolenky spokojný a po návrate sa uchyľuje k reklamáciam. Aj tento rok sa medzi reklamáciami našli kuriózne sťažnosti.Klient si po dovolenke sťažoval napríklad na to, že mu vo výhľade z pláže na more bránil ostrov Krk. Ďalší zasa požadoval náhradu vzniknutej psychickej ujmy: „Ihneď na letisku som sa s manželkou pohádal a počas nasledujúcich dní mi z dôvodu psychického vypätia vyskákali opary na perách, čím mi vznikla fyzická aj psychická ujma,“ uviedol s odvolaním na právne paragrafy vo svojej sťažnosti cestovateľ. „Slnečné okuliare mi pohltila voda v mori. Nikde som sa nedočítala, že si nemám slnečné okuliare brať do vody, že hrozí strata. Mohol by na to upozorniť napríklad delegát...,“ požadovala úhradu okuliarov turistka. čítať ďalej

Copyright © 2019 Dovia.sk Vyberáme pre Vás najlepšie ponuky dovolenke prostredníctvom portálu invia.sk Tieto internetové stránky používajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií. Informácie na týchto stránkach sú preberané zo stránok partnerov a môže sa stať, že informácie nebudú vždy úplne aktuálne. Pre presné informácie o zájazde vždy kliknite na detail zájazdu. Správne sa píše: last minute ne: las minute nebo last minut. Skúste si Vašu dovolenku vyhľadať na Google.sk alebo sa pozrite na videá z Vašej destinácie na Youtube Prevádzkujeme tiež Dovia.cz